میم حقیقی

فارغ التحصیل حقوق ⚖️
مشخصات بلاگ
میم حقیقی

حقیقی ام حقوق خوندم کارمجازی (طراحی سایت، توسعه وب و ...) میکنم.

دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۰۰ ب.ظ

خوشی های کوچیک11ابان94

-صدای در

-بفرمایید

به به خانم صدری 

تا کار ها رو روبه راه کنم دیدم مسئول من و این خانم جان با هم اومدن 

نیکی هم اداره بود با رئیس جلسه داشت :)) ندیدمش شکر خدا :p 

رفتم ک مشکل ایمیل و دریافت نامه رو حل کنم واسشون ، رسیدم دیدم به به فقط همین نبود هی پشت هم اتفاقای جدید .... دیگه زدم بیرون تا ساختمون خراب نشه و بیل کلنگ ندن دستمون :D 

بعد باماشین همونا برگشتم نامه هاییی ک میخواستن رو زدیم و باهمون ماشین رفتم تا خونه

مامان * --- * سلام رسوند ^_^

میگم مامان ، ادم انقد باشعور ، انقد فهمیده ؟؟؟ انقددددددد؟ مگه داریم ؟ مگه میشه ؟ :)

#مامان من از هرکسی تعریف نمیکنه ، حدس میزدم خیلی خوب باشه ولی نه انقد 

++

حس خوب بادکردن باتری گوشی و خاموش بودنش 

++

واسه گیره دوشاخه خواهر شوهرت به من پیام میدی ؟ بعد واسه این کار استانی زنگ میزنی مامان بهم بگه ... اونم فقط خبر بده ؟ هوم ؟ عجب :D 

++ 

وقتی میرسی کلاس سوشیان می پره بغلت بعد میعاد منتظره ک دستشو بگیری ببری کلاس روشنک و زهرا و پرهام هم دور و برت می چرخن هی :)) جای عرفان فسقلی خالی 

++

داری میای خونه بعد میبینی چقد از دیدن همین آدم معمولی انرژی داری .. اصن رو هوا راه میری ... دوس داری دستات تبدیل شن به بال بعد این مسیرو پرواز کنی :)

آدم انقد خوب ؟ 

عجب 

خدا زیاد کنه ازین ادما رو :)

++چهره ی معمولی ولی قلب پاک ، سادگی ، معمولی ، یه ادم معمولی ولی خیلی بزرگ ^_^

+++ تو دنیای اطرافش همه دوسش دارن ازش به نیکی یاد میکنن ولی خب مشهور نیست اما در عوض محبوبه ، بعضیا با آفتاب پرستی و رنگ و وارنگ بودن محبوبن ولی این واسه خوبیاشه ، خدا حفظش کنه 

***واسه یه مدت طولانی شارژم کرد 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۱
میم حقیقی

نظرات  (۱)

۱۲ آبان ۹۴ ، ۱۱:۲۴ ترنم تنهایی
سلام عزیزی داشتن شما برای ما جز خوشی خیــــــــــــــــــــلی بزرگه :)
پاسخ:
سلام به روی ماهت
همیشه لطف داری بهم  ^_^
مرسی که همیشه هستی مهربون :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی