میم حقیقی

فارغ التحصیل حقوق ⚖️
مشخصات بلاگ
میم حقیقی

حقیقی ام حقوق خوندم کارمجازی (طراحی سایت، توسعه وب و ...) میکنم.

يكشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۴۶ ب.ظ

از زینب تا مهسا

یه روزی ک از ili شعبه فرهنگ تعطیل شدم زنگ زدم دیدم زینب تازه از شعبه گاز اومده بیرون 

گفت میمونه تا برسم بهش ، تا گاز رفته بود ، اومدم برم اونور خیابون زیر پل گاز هنگام اومد سلام علیک 

حواس منم که زیر درخت آلبالو گم شده :)) اول گرم گرفتم گفتم خو یه سلامی میگم و میرم و دیگه حاجی حاجی مکه ، بعد دیدم میگه از بچه ها چ خبر :| هیچی دیگه مجبور شدم بگم که نشناختمش بعد دیدم به به (بخونید بح بح ) ما تو آذربانی باهم بودیم ، اتفاقا با یه سرویس میومدیم تا خونه و چقدم اونجا با هم خاطره داریم :)) تو همون مینی بوس پرماجرا .... شماره ها رو رد و بدل کردیم و خودمو رسوندم به زینب تا یه شب مهسا که راست تصویرهست تو تلگرام پیام داد که خوبی و دلم تنگ شده و من باز نشناختم ک گفت هنگام میگه تورو دیده و دوست دارم ببینمتت منم هرچی فکر کردم دیدم این قیافه تو عکس پروفایلشو یادم نیست (( من اگه پسر بودم میخواستم زن بگیرم اول با اب صابون ارایش طرفو می شستم خنده )) تا امروز بعدازظهر ... رفتیم کافه شهریور قبل اینکه برسم زنگ زدم میگم شماها آرایش میکنین ادم نمیشناستتون ، کجا نشستین رسیدین اصن ؟ که وارد شدم و دیدم عهههه عهههه عهههه مهسا توئی؟ بعد هرچی میگذشت بیشتر خودشو رفیق فابریکاشو یادم میومد 
اون نقاشی هم چهره مهساست ... پینت بای خودم 

ولی دمشون گرم مثه همون موقع صمیمی و دوست داشتنی 

واسشون بهترین ها رو میخوام :) 

+ من چرا هرکیو میبینم یادم نمیاد ؟ حافظه کوتاه مدت دارم ینی ؟ هوم؟
+ این عمری ک میگذره ، چقد خوب میشیم ، چقد بد؟ بار گناهمون رو می بندیم یا ثواب
+خدایا اونی هستی ک میخوام ، اونی نیستم که میخوای ، یه وقت اونی نشم که نمی خوای من لی غیرک ، خودت مثه همیشه ک هی گرا میدی بازم دستمو بگیر...مچکرم خداجان بی تقصیر
+ یاد خاطره مستر راما افتادم امروز ، خاطرش از شهید محمدمهدی (رینبو وارد می شود زبان درازی)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۷
میم حقیقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی