میم حقیقی

فارغ التحصیل حقوق ⚖️
مشخصات بلاگ
میم حقیقی

حقیقی ام حقوق خوندم کارمجازی (طراحی سایت، توسعه وب و ...) میکنم.

امروز میرفتم موسسه که درس بدم تو راه دیدم عه میم . میم 

سلام کردم از مادرش پدرش و برادرش ک الان دیگه باید یا اواخرابتدائی یا شایدم راهنمایی باشه پرسیدم

می گفت : محدثه مامانم خیلی از تو میپرسه و جویای احوالته (مثه مادرای همه دوستام :))  )

گفت : ازدواج کردی ؟

گفتم : نه ، تو چی ؟

گفت : نه ، این آقا همکارمه

خب تو یه رستوران یا کافه ، درست متوجه نشدم ، کارپیدا کرده تو گلسار +مثلا بالاشهر رشت+

میمِ چادری که از شهدا می گفت ، درد دین داشت 

میمی که وقتی می گفت محدثه دنبال کارم من به دور از شانش میدیدم که هرجایی بره و سعی میکردم به ادم های فرهیخته و خوب معرفیش کنم حالا مانتوئی شده و تو یه رستوران ، کافه یا هرجای مشابهی کار میکنه .

گفتم خب دیگه از فلان جا و فلان آدما فاصله گرفتی؟

گفت: از همه چی دور شدم محدثه . از همه چی . 
فکرکردم این همه چی یعنی همه عقایدش همه افکارش یا فقط ادم ها و اون جاها .

++حرف پشت بچه ی مردم درنیارید از حسادت
++دیدن زرنگه ، کاریه ، بلده ، اره کردنش ، اَرِه /// چاه مکن بهر کسی ، اول خودت دوم کسی 

++این آدمی که جلو شما ها همه چیش اوکی به نظر میرسید ، کوه درد بود جماعت ، باسیلی صورت سرخ میکرد.
و تو میم عزیز من

وقتی پرسیدی آقای فلانی چ خبر 

فکر میکنم کاش همون موقع ، تو و اون ازدواح میکردین ... میدونی اون دوستاش فکر کردن تو درشان اون نیستی مواردی رو بهم گفتن درباره اون فرد، که من پشیمونت کنم ...من سکوت کردم که خودت بشناسی و تصمیم بگیری اما اون دو نفر نذاشتن وبعد دیدم چ ها شد و چطور نذاشتن این اتفاق بیفته ، الان می بینم تو باکسانی شاید هم صحبت بشی و شاید کسی رو برای زندگی مشترک انتخاب کنی که هزاران بار بدتر از اون فرد باشه . و حداقل امیدوارم دینت برات بمونه . 


* یا الله 
یا رحمن

یا رحیم

یا مقلب القلوب

 ثبت قلوبنا علی دینک 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۵
میم حقیقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی