میم حقیقی

فارغ التحصیل حقوق ⚖️
مشخصات بلاگ
میم حقیقی

حقیقی ام حقوق خوندم کارمجازی (طراحی سایت، توسعه وب و ...) میکنم.

يكشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۵ ق.ظ

عموی من یه دونست

عموی من یه دونست

همون عمویی که همیشه و همیشه حتی وقتی من 18 ساله شدم با ذوق می گفت که از به دنیا اومدنم چقد خوشحاله و از دوران کودکیم میگه

عموی من یه دونست

همون عموئی که وقتی سرباز هم بود با یه دنیا مهربونی میومد که منو ببینه ، تو جشن تولدم باشه و هنوزم با تموم مشغله هاش تبریک میگه و یادش نمیره

عموی من یه دونست

همون عموئی که واسم می خوند : دختری دارم شاه نداره ، صورتی داره ماه نداره ....
عموی من یه دونست 

همون عموئی که بخاطر من تا اون سر تهران میره که از دفتر مجله شماره ای رو که نخریدم و دوست دارم بخونمو بگیره 

عموی من یه دونست 

همون عموئی که حتی  وقتی من درگیر روزمرگی هستم حالمو می پرسه و هیچوقت واسه برادرزادش مغرور نبوده و دلش دریاست

عموی من یه دونست 

همون عموئی که همیشه مهربونه و واست یه عالمه لبخند و محبت کنار گذاشته

عموی من یه دونست 

همون عموئی که وقتی میری تهران دل تو دلش نیست که ببینتت و با زنعموی گل و مهربونم و دخترای مثه ماهش بهترین لحظه ها و قشنگترین خاطره ها رو واست می سازه

عموی من یه دونست 

عموئی که وقتی میاد رشت و میاد پیشت کلی انرژی میگیری و لحظه لحظه ای که کنارشی عشق میکنی 

عموی من یه دونست

همون عموئی که ساعت ها از خوبیاش بگم کمه و همه مهربونیاش تو ذهنم تکرار میشه و تمومی نداره

عموی من یه دونست

چون عموی منه ، چون عزیز منه ، چون واسه من همیشه بهترینه 

و امروز تولد بهترین عموی دنیاست

ومن توان جبران این همه مهربونی رو ندارم

فقط از صمیم قلبم تولدش رو تبریک میگم

و ازخدا براش زندگی طولانی درکنار خانواده با عزت و سلامتی رو تمنا دارم

و عموی مهربونم رو به عموی مهربونی که تو کربلا بود به حضرت ابولفضل (س) می سپارم

که همیشه و همیشه هواشو داشته باشه ^_^

تولدت مبارک عموجون مهربونم بوسه

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۱
میم حقیقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی