میم حقیقی

فارغ التحصیل حقوق ⚖️
مشخصات بلاگ
میم حقیقی

حقیقی ام حقوق خوندم کارمجازی (طراحی سایت، توسعه وب و ...) میکنم.

جمعه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۵۵ ب.ظ

روزمرگی 21 ام

خونه ی خانم بزرگ و خاله جان ها و آلو مسما. دایی پارچه رو به خانم بزرگ داد و کلی خوشش اومده بود، ولی نگفتیم ما خریدیم، فقط خاله آمنه می دونه. خالیه عالیه گفت: عبدالله خوش سلیقه هست، زن خوبم می بره. دارم فکر می کنم اگه بخاطر پارچه می گه، پس زندائیم رو خودم انتخاب می کنم. زبان درازی قبل خونه ی خانم بزرگ با مادرجان و پدرجان و آبجی جونم پیاده رفتیم تا اونجا. بابا واسه مامان کفش هدیه خرید، من هم 20 تومن که پورحسن داده بود واسه روز زن رو تقدیم مادری کردم.بوسه

*عقد شیرین-حرم حضرت معصومه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۱
میم حقیقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی