میم حقیقی

فارغ التحصیل حقوق ⚖️
مشخصات بلاگ
میم حقیقی

حقیقی ام حقوق خوندم کارمجازی (طراحی سایت، توسعه وب و ...) میکنم.

جمعه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۳:۳۴ ب.ظ

آخوندی به نام ساغری

مصلی رفتم حاج آقای ساغری اومد 10 هزار تومن داد واسه سه شب که محرم، آدینه مهد بودم . درصورتیکه باید 60 هزار یا بیشتر می داد. تلفنی گفتم این کارتون یعنی چی؟ گفت: بودجه همینه. شیرینی بود. گفتم: هدیه رو می ذارم بردارید. گفت: اگر می خواین از هفته بعد باشین همینه. گفتم: بودنم مربوط به شما نیست. مربوط به بهزیستیه. تهدید کرد که هفته بعد کلید رو عوض می کنه. :) آدم حقیر :))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۱۱
میم حقیقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی